VIDEO LUCAH HALAL DI MALAYSIA

Malang sungguh rakyat negara ini kerana pihak berkuasa membiarkan sahaja video lucah ditayang dan disimpan tanpa tindakan. Patutlah jumlah anak luar nikah ribuan setahun. Apa sudah jadi dengan negara kita. Jelas sekali jika BN tidak ditumbangkan pada pilihanraya umum akan datang rakyat dan negara ini akan hancur.

Namun oleh kerana BN sudah tahu mereka akan hancur, maka bermacam taktik dan strategi telah sedang dan akan dirancang bagi memastikan mereka menang pada PRU ke 13 ini.

Beberapa bukti telah diperolehi di mana Pendatang Tanpa Izin dan dengan Izin dijadikan anak emas oleh mereka supaya menjadi pengundi BN; SPR dan agensi lain menjadi kuda tunggangan BN bagi memastikan mereka menang. Fitnah, tohmah dan pembohongan terus menjadi senjata mereka untuk memburuk-burukkan lawan politik mereka. Kita yakin rakyat sudah matang dan cerdik untuk berhadapan dengan semua taktik jahat mereka.

Mari kita berdoa kepada Allah supaya segala perancangan jahat puak-puak ini digagalkan oleh Allah.

Comments

MalaysianDotCom said…
Mohoon link blog den kat sini.Blog tuan link already.tq

http://malaysiandotcom.blogspot.com/
Anonymous said…
apa susah bro...ini akan membuka jalan,budaya ini sudah diangkat ,dan akan menjadi subur ditanah air kita.mana tidaknya orang yang membuat,menayang.tidak ditangkap maka lebih ramai pengarah2video lucah dimalaysia.pasal tak ada undang2untuk didakwa.tayang dimana saja yang kamu suka.boleh saja .untung.......ma.NERAKA!!!