VIDEO : DATUK 'T' SILA SERAH DIRI??

Datuk T (wajar dipanggil Si T sahaja) yang pengecut dan penakut lebih baik serah diri. Jangan memanjangkan fitnah yang tidak masuk akal ini. Lambat laun rakyat akan tahu tembelang Si T ini kerana video yang di'arah'kan beliau itu tidak masuk akal. Kanak-kanak PASTI pun reti dan faham.
Si T lebih baik serah diri sebelum dikutuk dan dilaknat oleh semua rakyat. Jangan buat fitnah jijik lagi menjijikkan ini. Tiada siapa yang untung. Cuma orang yang difitnah akan diberikan kemuliaan oleh Allah kerana bersabar dengan prinsip dan aqidah perjuangan. Orang yang membuat fitnah akan dilaknat oleh Allah kalau tidak di dunia pastinya di Akhirat kelak. Ada berani untuk berdepan dengan Allah di Hari Kiamat kelak.?
Si T lebih baik tarik balik tuduhan, ajak semua orang yang terlibat samada yang mengupah (producer), krew pengambaran, pengarah, pelakon dan sebagainya bertaubat dan mohon maaf dari Anwar, kaum keluarganya serta seluruh pemimpin dan penyokong PR.
Si T sila memohon maaf kepada Anwar dan keluarganya di muka depan media arus perdana kerana media itulah juga yang mengaibkan Anwar dan keluarganya.
Kita juga mengharapkan kerajaan berusaha membenteras perkara seumpama ini dari terus berulang. Mustahil SB tidak dapat mengesan siapa dalang di sebalik video jijik ini. Polis sering mengaku mempunyai antara pasukan terbaik di dunia. Takkan 'taukeh' video jijik macam ini pun SB dan Polis tak dapat tangkap, mustahil.
Anwar pagi tadi telah membuat laporan Polis di Balai Dang Wangi tentang video fitnah tersebut.

Comments

Mr Tan said…
Aku sokong datuk T serah diri, puak-puak UMNO pun nak tahu juga sape dia ni....