POLITIK TILAM, SELUAR DALAM DAN VCD LUCAH

Modal tiada, idea tiada, hujah dangkal itulah yang sedang melanda Umno/BN sekarang. Mereka merasakan bahawa rakyat akan menolak mereka.
Oleh kerana takut kepada bayang-bayang sendiri maka mereka terpaksa mencari apa juga cara untuk menaikkan imej mereka dan pada masa yang sama cuba memburuk-buruk imej lawan mereka supaya rakyat kembali menyokong Umno/BN.

Ajak berdebat secara terbuka pun takut, berhujah dalam forum jauh sekali. Mereka hanya berani berhujah dari jauh melalui media dan TV yang sememangnya menjadi kuda tunggangan mereka.
Oleh kerana mereka sememangnya meminggirkan agama dari politik, maka apa juga tindakan yang memberikan keuntungan kepada politik mereka dikira halal, suci dan bersih. Aqidah matlamat menghalalkan cara terus menjadi anutan dan pegangan mereka tanpa memikirkan soal agama, moral dan maruah diri.
Sebab itulah TILAM, SELUAR DALAM dan kini VCD LUCAH menjadi bahan kempen mereka walaupun ianya jijik, loya dan memalukan Malaysia dan rakyatnya. Bukan sahaja agama mereka ketepikan budaya dan adat melayu yang kononnya didokong mereka juga diketepikan. Budaya Melayu yang terkenal dengan sopan santun, muafakat dan mudah dibawa berbincang sudah tidak ada dalam kamus dan otak mereka.
Maka akhirnya TILAM diusung, SELUAR DALAM dijaja dan paling baru VCD LUCAH ditayangkan secara yang aib sekali. Inilah mentaliti pemimpin yang ada sekarang yang sudah tidak ada harga diri dan maruah.
Rakyat wajib menolak pemimpin dan parti sebegini pada Pilihanraya Negeri Sarawak dan umum akan datang supaya negara kita selamat dan kembali dihormati dipersada antarabangsa.

Comments

sape2 yg ada seluar dalam sila berikan.. kita mau DNA.. Rahim Thamby dh bg.. Ali Rustam x mau bg?