INI JAWAPANNYA MENGAPA ANWAR TAK BERANI BAGI DNA

Mengapa Anwa tidak berani atau tidak mahu memberikan sample DNA? Jawapannya mudah sahaja kerana Anwar tahu malaun-malaun akan menggunakan sample DNA itu untuk mengenakan beliau.
Semua orang tahu konspirasi kes liwat 1 sudah terbukti, Anwar tidak bersalah dan kes liwat itu adalah satu konspirasi jahat. Sudah tentu Anwar mempunyai sebab untuk tidak memberikan sampel DNAnya dalam keadaan konspirasi kedua akan dilakukan.
Ini bukan soal berani atau tidak berani, ini soal kepada siapa sampel itu akan diberikan. Sudah tentu ia akan diberikan kepada pihak berkuasa yang kejujuran mereka sudah lama dipertikai dan diragukan.
Pemberian sampel itu ibarat Anwar menghulurkan tengkuknya untuk disembelih.....

Comments

Metal militia said…
anwar tidak dapat memberi sampel kerana bimbang tindakannya adalah dicatit sebagai tindakan yang sah disisi undang-undang .sampel tersebut akan berpadanan pada bahan bukti yang telah disediakan daripada sampel lama.
Jika anwar memberi, bermakna sampel tersebut bukan dicuri atau diambil dari mana-mana saluran yang tidak sah. (sedangkan jika difikir dari segi logik sampel lama pun boleh digunakan bahkan dari apa-apa anggota badan anwar juga boleh
, kuku, rambut dsbnya), Apabila macth.. maka anwar akan sabit kesalahan...
Mudah dan ringkas.. itu jer.
Anonymous said…
mudahnya...
mas sarkami said…
Undang undang Islam saja yang boleh menyelesaikan segala masalah.UMNO tetap menolaknya pasal tak yakin dengan undang undang islam dan meragui apa saja atas nama Islam.
Anonymous said…
sebenarnya dna saiful tu ditanya ada ke tak pada tubuh anwar. Macam korang tuduh aku ambil hak engko,engko kena siasat ada tak hak engkao tu pada aku.Kalau ada hak engko tu pada aku yelah aku ambik....pesal hak aku pulak kena siasat! Terbalik sudah ni...