GEMPAR : TUDUHAN TERBARU ANWAR DIJANGKITI AIDS?

Tohmahan dan fitnah sedang bergentayangan di bumi Malaysia. Semuanya gara-gara orang yang tidak tahu dosa pahala, tidak percaya syurga neraka dan tidak takut kepada Allah S.W.T. Terbaru ada pihak yang mendakwa bahawa Anwar akan dikenakan dengan fitnah terbaru setelah fitnah liwat 1 & 2 dan video tidak memberi bekas kepada rakyat.


Kini menurut sumber terbabit, Anwar akan difitnah bahawa beliau dijangkiti Aids iaitu penyakit yang berjangkit melalui hubungan sejenis, hubungan sex rambang dan sebagainya. Fitnah ini kemungkinan akan dilemparkan kepada Anwar atau isterinya semata-mata untuk memburuk-burukkan Ketua Pembangkang itu supaya dengan tuduhan ini fitnah yang beliau terbabit dengan liwat dan seks rambang akan lebih kukuh.


Tuduhan Aids bagi mereka akan menguatkan lagi bukti bahawa Ahli Parlimen Permatang Pauh itu memang tidak boleh dipercayai. Paling tidak ianya akan menambahkan keraguan kepada pengundi atas pagar dan yang tidak terlibat dengan mana-mana parti politik.


Puak-puak yang tidak takut kepada Allah ini setiap saat memikirkan apa fitnah dan tohmah yang boleh dikenakan kepada Anwar khususnya bagi menghadapi pilihanraya Sarawak. Mereka tahu dengan memburuk-burukkan Anwar rakyat Sarawak akan ragu-ragu dengan Anwar dan PR lebih-lebih lagi majoriti rakyat Sarawak tidak terdedah kepada media baru. Jadi TV dan surat khabar menjadi candu yang akan mempengaruhi pemikiran mereka. TV dan surat khabar ini akan memburuk-buruk Anwar dan PR habis-habisan, maka sudah tentu ianya tidak akan dapat dijawab dengan kekangan masa, fasiliti dan perhubungan khasnya di kawasan pendalaman.

Comments