ANWAR DIBEKAL 4 WANITA UNTUK HUBUNGAN SEKS : SIAPA PEMBOHONG ANWAR ATAU MAHATHIR?

Bekas Perdana Menteri Mahathir Mohamad memang konsisten menuduh Anwar Ibrahim terlibat dengan kes liwat sejak dari 1998. Kini beliau mengeluarkan cerita baru dalam bukunya menuduh bahawa Anwar pernah dibekalkan dengan dengan 4 wanita untuk hubungan seks.

Dalam bukunya Mahathir mencoretkan bahawa 2 wanita itu menolak untuk mengadakan hubungan seks.

"Dua daripada mereka enggan (mengadakan hubungan seks) tetapi yang dua lagi bersetuju. Mereka sudi untuk bercakap kepada polis dan kepada saya tetapi berkeras tidak mahu muncul di mahkamah untuk memberi keterangan," kata bekas perdana menteri itu.

Berat sungguh tuduhan Mahathir ini. Hukum menuduh orang berzina bukannya suatu perkara yang kecil dan boleh dibuat main-main.
Semua tuduhan di atas dinafikan oleh Anwar.
Bila seorang menuduh dan si tertuduh tidak mengaku maka sudah tentu salah seorangnya pembohong dan pemfitnah. Jadi antara Mahathir dan Anwar siapa yang pemfitnah dan pembohong. Cuba tuan-tuan renung air muka dan wajah kedua-dua pemimpin tersebut agak-agaknya siapa pembohong dan siapa yang bercakap benar.

Comments

Anonymous said…
anwar pembohong
Anonymous said…
dr wajah nmpok sangat anwar kaki belawok... tgk caro diyo joget jelas lg bsuluh diye berahi tinow...tgok caro diye kecek jelas xsir bsumpah krna tkot...berani kerana benar tkot kerna salah...tgk caro perbuatan jelas diye takot g mekaH mengadap rumah Allah... so pk2 lah jgn tutup mata n butakan hati...
azman kamarul said…
Benar sungguh kata-kata TGNA baru-baru ini pasal mahathir,katanya "MUDAH-MUDAHAN DIA (MAHATHIR) MENDAPAT HIDAYAH.
Orang Biasa said…
Bayangkan kalau ANWAR yang jadi PM selepas MAHATHIR...mungkin kita atau rakyat kebanyakan takkan terasa sangat kesempitan hidup macam skang kalu diizinkan...Tp nafsu nak mengkayakan anak n kroni sume tu mengorbankan harapan rakyat terbanyak....MAHATHIR dan kite sume perlu insaf...bagi saya...baik pilih pemimpin yang buruknye sedikit daripada yang banyak buruknya...

ANWAR dah rasa dipukul, disepak terajang dan dihina sekeluarga...kita sape berbanding dia...fikirkan lah!
Anonymous said…
kdang2 kelakar kalu pk...
1. dlu royat kalu mathir letak jwatan PM ambo benti MB...

2. Mahathir Maha Firaun -jd islam bila ceramah dengan PAS hentam Pak Lah dkelantan dlu..lepas tu jd firaun plop biler hentam PAS adess..

3. UMNO kronisme, rasuahisme..biler kene kroni PAS leh royat zaman nabi pon kroni...adesss

4. cr sendiri