ANWAR BERLAKON VIDEO LUCAH?

Riuh rendah satu Malaysia malah seluruh dunia dengan berita Anwar didakwa berlakon filem lucah ala seorang pemimpin BN. Hari ini media melaporkan sekumpulan wartawan dipertontonkan dengan video lucah tersebut.

Jelas sekali politik Malaysia menjadi terlalu kotor lebih kotor dari politik barat. Inilah akibatnya apabila nafsu serakah mengatasi segalanya. Fitnah, tohmah, mengaibkan orang lain sudah menjadi bahan mainan. Yang penting kuasa mesti dipertahankan.

Siapa yang percaya dengan fitnah ini sedangkan sebelum ini Anwar difitnah dengan kes liwat 1 dan 2. Kini dengan kes video lucah. Bagi orang yang waras dan tidak dipengaruhi dengan nafsu serakah sudah tentu tidak akan percaya dengan fitnah ini.

Zaman moden ini semua benda boleh dilakukan. Lakonan, topeng, superimpose, camera trick semua boleh dilakukan,. Semuanya tidak mustahil.

Ternyata pihak-pihak tertentu benar-benar terdesak dengan sokongan rakyat kepada Pakatan Rakyat. Jadi cara terbaik untuk mereka memusnahkan PR ialah dengan membunuh karier politik Anwar dengan fitnah sebegini.

Kita memohon kepada Allah supaya menghukum sesiapa sahaja yang membuat fitnah dahsyat ini. Sesungguhnya fitnah lebih merbahaya dari membunuh.

Comments