ROSMAH KELILING DUNIA GUNA DUIT SIAPA?

Bukan main hebat lagi 'First Lady' Malaysia ke hulu ke hilir mengunjungi negara luar dengan memberikan ucapan mengalahkan Professor dan alim ulama.

Lagaknya bagaikan pimpinan besar dan negarawan yang diiktiraf seluruh dunia. Hebat ilmunya mengalahkan Professor, alim ulama dan saintis sehingga pimpinan dan rakyat negara yang dilawati ternganga dan terlena mendengar 'amanat' hebat 'first lady' ini.

Dakwanya beliau ke sana ke mari atas jemputan negara-negara tersebut yang menurutnya sangat teruja dengan sumbangan terhadap kebajikan kanak-kanak (masuk bakul angkat sendiri).

Rombongan beliau ke luar negeri bukannya dua atau tiga orang malah mungkin separuh tempat duduk Airbus A320 penuh dengan mak-mak datin kawan-kawan 'first lady'. Komen spontan 'First Lady' bila dikritik tentang lawatannya ialah, biar mereka kata apa yang mereka nak kata, tapi saya rasa bahawa lawatan ini sangat berfaedah bukan sahaja kepada kita tetapi kepada semua rakyat Malaysia tanpa mengira kaum, agama atau malah parti apapun yang mereka wakili," katanya menyentuh mengenai lawatannya terutama ke Oman.

"Saya berada di sini bukan untuk mewakili seksyen tertentu masyarakat tetapi kami di sini mewakili rakyat Malaysia" dakwa beliau.

Agak-agaknya duit siapa yang digunakan oleh 'First Lady' dan rombongannya untuk keluar negeri.??????

Comments