PRK TENANG : NAJIB GELABAH

Presiden Umno, Najib Razak dalam kenyataannya semalam yang disiarkan di sebuah stesyen pengampunya menyatakan bahawa keputusan PRK Tenang tidak menggambarkan kedudukan BN sebenar. Maksudnya Najib tidak yakin 100 % bahawa BN akan menang besar dan mudah di Tenang. Mungkin Najib cuba bermain dengan psikologi tetapi hakikatnya beliau sememang berada dalam keadaan TIDAK TENANG dengan perkembangan politik semasa khususnya di Tenang.

Oleh kerana itulah Najib kembali berperangai dengan 'fe'el' lamanya iaitu mengumumkan durian runtuh dan habuan kepada para pengundi di Tenang khususnya peneroka Felda dan generasi kedua felda.

Dengan muka tidak malunya Najib mengumumkan bahawa kerajaan memperuntukkan kira-kira RM8.5 juta untuk 500 lot bagi generasi kedua Felda Johor. Mengapa sebelum ini Najib tidak berbuat demikian tetapi setelah berlakunya PRK Tenang baru terhegeh-hegeh memberikan itu dan ini kepada rakyat. Inilah perangai pemimpin Umno, rakyat terpaksa menunggu wakil rakyat mati barulah dapat hak mereka. Kita bimbang nanti semua rakyat berdoa memohon wakil rakyat mereka mati supaya mereka memperolehi habuan dari kerajaan BN.

Comments

sejadahburuk said…
ITULAH YG AKU SELALU KATAKAN,JASA WAKIL RAKYAT IALAH KALO DIA MATI CPT DAN JADI PILIHANRAYA KECIL,BARU LA RAKYAT DAPAT RASA HABUAN.