Merlimau : PAS akan buat kejutan

PAS akan membuat kejutan pada PRK Merlimau yang bakal diadakan tidak lama lagi. Kalau selama ini PAS/PR dianggap lemah dan longlai di Merlimau, kali ini PAS akan turun untuk menang bukan sekadar mencukupkan korum.

Mungkin pihak lawan mentertawakan PAS tetapi ini hakikat sebenar yang akan dibuktikan oleh PAS di Merlimau. Tidak ada apa yang mustahil semuanya kuasa Allah, Tuhan yang berkuasa untuk melakukan apa sahaja termasuk membolak balikkan hati manusia.

Comments

Anonymous said…
cakap satu hal fakta satu hal..kerja kat gorund satu hal
Putra IJ80 said…
Sebelum meletakan keyakinan begitu..ada beberapa perkara yg.perlu di ambil perhatian bagi warga PAS ,Melaka.

1.Rata rata yang berniaga gerai di merata cerok di Melaka adalah bekas bekas tentera.

Mereka ini masih terasa bahawa tentera itu ada lah di bawah kerajaan UMNO ,maka hasil rezeki yg.mereka perolehi ada lah dari Kerajaan UMNO,tidak ada dari sumber lain melainkan UMNO.

2.Anak anak muda yg.berkeliaran di Melaka rata rata tidak menghayati Islam w/pon mereka mengaku beragama Islam, bagi mereka Agama itu hak org.tua tua, dgn itu mereka bebas dari sebarang batas batas hukum Agama dan bole melakukan apa saja,umpama nya jika mereka terlanjur dlm hubungan lelaki perempuan maka ada orang tua yg.akan mengambil anak itu di kumpul dalam satu gedong.

3.Bagi ahli ahli perniagaan mereka tidak berani menyatakan pendirian kerana hantu hantu UMNO senantiasa berkeliaran mencari alasan untuk bertindak jika ahli perniagaan itu berfahaman kiri.

4.Masjid dan Surau rata rata di penohi ole orang orang Tua Tua, yang sudah sebati dgn UMNO, kerana itu kebanyakan Masjid dlm Khutbah nya masih menekankan Pembangunan, Melaka Maju di bawah pemerintahan yg ada sekarang, bagi mereka maju mundur sesuatu itu adalah hak mutalak Manusia yg. mentadbir Negeri Hang Tuah.

Ini ada lah sebahagian dari apa yg.gua perhatikan ketika berada di Melaka.

Jgn Maree!!
ahmadnafiah said…
insya Allah kami orang KL akan turun ke Merlimau, Untuk memberi sokongan Padu pada tuan/puan semua selamat berjuang, semuga kemenangan menyebelahi pehak islam
Anonymous said…
Lakukan perubahan demi memperjuangkan kedaulatan agama..kita mulakan di Merlimau... kita hijaukan bumi merlimau Allahu Akbar3X