BAPAK RASUAH KETUAI FELDA, JAGA-JAGA WANG FELDA!!!

Pengumuman bapak rasuah, Isa Samad menjadi Pengerusi Felda benar-benar menghina masyarakat Felda. Semua orang tahu Isa Samad pernah disabitkan dengan kesalahan jenayah rasuah oleh Umno sehingga digantung 6 tahun oleh Umno. Namun beliau yang sepatutnya dikenakan hukuman rasuah oleh mahamah diselamatkan oleh Umno dengan tidak dihadapkan ke mana-mana mahkamah di negara kita. Ini kerana Umno merasakan rasuah bukanlah dosa besar dan bukan kesalahan bagi Umno.

Kini Isa dilantik sebagai Pengerusi Felda sebuah agensi yang mempunyai dana dan aset yang banyak di mana semuanya atas titik peluh peneroka Felda.

Perlantikan Isa sebenarnya suatu penghinaan yang sangat besar kepada masyarakat Felda kerana sepatutnya agensi seperti itu mesti diketuai oleh seorang yang bersih, amanah dan berakhlaq bukannya bekas kaki rasuah dan bapak rasuah.

Tidak adakah orang lain yang lebih bersih dari Isa untuk dilantik ke jawatan itu???. Anak-anak peneroka Felda sendiri yang jumlahnya ratusan ribu patut dilantik ke jawatan itu bukannya seorang bekas perasuah

Comments