GALAS : UMNO AKAN TERUS SOGOK, UGUT DAN RASUAH PENGUNDI

Barisan Nasional (BN) negeri akan menggunakan modul di Manek Urai pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas yang bakal diadakan.

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, Awang Adek Hussin berkata, modul dan gerak kerja serta kempen politik di Manek Urai adalah yang terbaik pernah dicapai oleh BN sebelum ini berbanding pilihan raya kecil lain yang pernah diadakan di negeri ini.

Jika begitulah keputusan Umno maknanya Umno akan terus menyogok, merasuah, membeli dan memfitnah dan membohongi pengundi untuk memancing undi. Umno juga akan terus menggunakan jentera kerajaan dan kakitangan kerajaan untuk berkempen sebagaimana yang mereka laksanakan di Manek Urai dan lain-lain Pilihanraya Kecil dan Umum sebelum ini.

Ternyata Umno tidak pernah serik dan tidak insaf dengan segala kejahatan dan kezaliman mereka menggunakan harta dan wang rakyat untuk berkempen.

Dengan ini saya yakin rakyat Galas akan menolak Umno dan BN yang jelas tidak segan silu membaham harta rakyat untuk kepentingan politik mereka.

Comments