GALAS : KU LI KURANG YAKIN BN MENANG

Ketua UMNO Bahagian Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah seolah-olah kurang yakin dengan kemampuan Umno/BN di Galas. Sebab itu Ku Liberkata, beliau sama sekali tidak akan berundur untuk terus menerajui UMNO bahagian itu sekiranya tanggungjawab yang amanahkan kepadanya pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas gagal membuatkan Barisan Nasional (BN) mencapai kemenangan.

Tengku Razaleigh yang juga Pengarah Jentera Pilihan Raya BN bagi pilihan raya DUN itu berkata, adat pertandingan dalam pilihan raya memang ada yang menang dan kalah kerana ia bergantung kepada sokongan pengundi bagi memilih pemimpin kawasan mereka. Kenyataan beliau ini disiarkan oleh Utusan (Malaysia) hari ini.

Dari nada yang diucapkan itu, menggambarkan beliau tidak yakin 100% yang BN akan menang. Ini kerana Ku Li faham bahawa lebih dari 60% pengundi Cina akan mengundi PAS, manakala sekurang-kurangnya 35 % pengundi Orang Asli mengundi PAS manakala lebih dari 55 % pengundi Melayu menolak BN. Ini bermakna di atas kertas PAS akan menang selesa.

Comments

Anonymous said…
Ha..5X!!!
Confidence demo! Pok Nik Tak Berani confidence gitu!
Takdok sorang sokong BN!! Ish..ish!
100% sokong PAS! kira sapu bersih ah!!
Tengoklah nanti!
Jangan takkaburrr!!!
Tuhan marah!!!
Istigfar banyak2 weh!
Allah terbaik hati pengundi nanti..
Takdok mugo satu..
Jangan berangan macam anuar berahim!
Tuhan tunjuk dah weH!