BN MULA UMUMKAN PROJEK MEE SEGERA

Walaupun BN menafikan bahawa BN mula menaburkan projek mee segera, semua rakyat sudah pasti tahu bahawa memang tradisi BN menjanjikan projek segera pada setiap kali Pilihanraya Umum dan Kecil.

Hari ini Pengerusi Perhubungan Umno Kelantan, Stopa Mamat meminta PAS menyelidik terlebih dahulu sebelum menuduh Umno sudah mula memancing undi untuk pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) kawasan tersebut.

PAS sebenarnya tidak menuduh tetapi ini memang menjadi tradisi dan wirid BN pada setiap kali Pilihanraya berjanji dan membuat projek mee segera.

Tengku Razaleigh yang kita lihat sebelum ini agak cerdik dari pemimpin Umno lain juga kembali terikut dengan perangai dan 'kecerdikan' pemimpin Umno lain apabila menjaja ke hulu ke hilir bahawa BN akan menjalankan beberapa projek segera.

Pengarah Jentera Pilihan Raya Barisan Nasional (BN) bagi Pilihan Raya Kecil DUN Galas itu berkata kerajaan BN meluluskan Projek Perumahan Rakyat bernilai RM300 juta di DUN Galas.

Tengku Razaleigh ketika memaklumkan mengenai projek berkata ia sebenarnya sudah lama diluluskan kerajaan pusat dan secara kebetulan berlaku kematian anggota DUN Galas, Che Hashim Sulaima, 46, akibat barah usus pada 27 Sept lepas.

Siapa yang hendak percaya dengan dakwaan Stopa dan Ku Li khasnya orang Kelantan yang begitu masak dengan perangai pemimpin BN.

Comments