ADAKAH UMNO 'GENTLEMAN'?

Pagi ini saya melalui jalan di hadapan PASTI dan Surau Bukit Katil yang bakal dirobohkan oleh Kerajaan BN. Sabtu lalu Umno mengadakan ceramah di sebelah PASTI dan Surau tersebut. Banyak isu yang diketengahkan menghentam PAS dan PR. Namun PAS tetap 'gentleman' tidak menganggu ceramah Umno tersebut kerana kita professional dan matang bukan macam budak-budak.

Tetapi yang peliknya selepas ceramah itu selesai sehingga pagi ini pentas sementara dan 'rostrum' ceramah Umno itu belum dipindahkan. Malam ini PAS akan mengadakan ceramah yang telah kita aturkan sebulan lalu.

Apakah dengan adanya pentas dan rostrum di tapak ceramah Umno itu menandakan bahawa Umno akan sekali lagi menganggu ceramah PAS.?

Apakah Umno sekali lagi bertindak bagaikan budak hingusan yang tidak matang??

Apakah Umno terus berperangai seperti orang TIDAK CERDIK sehingga masih mahu menganggu ceramah PAS dengan mengadakan ceramah adhoc di sebelah ceramah PAS.??

Kita telah menyahut cabaran Ketua Menteri untuk berdebat mengapa masih mahu 'berdebat' jauh-jauh. Mari kita duduk sepentas JIKA UMNO 'GENTLEMAN'.

Banyak isu yang boleh kita debatkan seperti perobohan surau dan PASTI, Sekolah Harapan, maksiat, Melaka Maju 2010 dan sebagainya ...........

Comments