BERBUKA DAN CERAMAH PERDANA 5 SEPT

PAS Kawasan Bukit Katil akan mengadakan program berbuka perdana dan Ceramah Perdana Badar Al Qubra pada 5 September ini bermula jam 7.00 malam dan berakhir pada jam 12.00 tengah malam. Program tersebut akan diadakan di perkarangan Pejabat PAS Kawasan Bukit Katil.

Ketua Penerangan PAS Kawasan, Cikgu Yusof Wahab dalam kenyataannya hari ini berkata tetamu istimewa akan turut sama memeriahkan program ini ialah Timbalan Presiden PAS, YB Ustaz Nasaruddin Mat Isa yang juga merupakan Ahli Parlimen Bachok Kelantan. Pimpinan PAS, PKR dan DAP negeri Melaka juga dijemput untuk memeriahkan program ini.

"Program tersebut dimulakan dengan iftar Ramadhan (berbuka puasa) bermula jam 7.00 malam diikuti dengan solat Maghrib berjemaah dan seterus solat Isyak dan Tarawikh. Selepas Solat Tarawikh ceramah Perdana Badar Al Qubra akan disampaikan oleh Ustaz Nasaruddin."

"Pihak Jawatankuasa PAS Kawasan Bukit Katil menjemput seluruh rakyat negeri Melaka untuk hadir pada majlis berbuka puasa perdana ini." tambah Yusof yang juga merupakan Penyelia DUN Bukit Baru.

Untuk memberi peluang kepada seluruh rakyat membuat amal kebajikan pihak penganjur menyediakan kad-kad derma untuk program berbuka puasa tersebut dengan kadar RM10.00 seorang. Kad-kad ini boleh diperolehi melalui talian 013-2186886. Ianya juga boleh diperolehi pada hari program tersebut.

Selain majlis berbuka dan ceramah perdana tersebut, suatu program yang tidak kurang pentingnya ialah majlis perasmian Pusat Aduan Rakyat (PAR) DUN Bukit Baru, Parlimen Bukit Katil yang akan disempurnakan oleh Ustaz Nasaruddin Mat Isa sebelum program ceramah perdana tersebut

Comments