MALANGNYA RAKYAT MELAKA PUNYA KETUA MENTERI SAMA 'STANDARD' DENGAN JKKK

Bukit Baru : Exco Kerajaan Negeri Selangor, YB Iskandar Abdul Samad berkata malang bagi rakyat Melaka kerana mempunyai seorang Ketua Menteri yang 'standard'nya sama dengan JKKK.

"Kalau di Selangor, orang macam jauh dari layak untuk jadi Menteri Besar, jadi Exco memang tak layak, kalau bertanding JKKK pun nyaris untuk menang, tak menang".

"Sepatutnya seorang Menteri Besar atau Ketua Menteri mestilah mempunyai kredibiliti dan professional bukannya macam Ketua Menteri tuan-tuan yang menggangu ceramah kita malam ini" kata YB Iskandar.

Beliau berkata demikian pada ceramah anjuran MTD Bukit Baru dan UPU Bukit Pulau di perkarangan Pejabat PAS Cawangan Bukit Pulau dekat sini malam tadi.

Iskandar berkata tindakan Umno/BN yang diketuai sendiri oleh Mohd Ali Rustam mengacau ceramah PAS merupakan tindakan yang melucu dan menggelikan hati kerana berperangai macam budak-budak.

Gangguan yang dilakukan oleh Umno/BN malam ini merupakan gangguan kedua selepas ceramah YB Salahuddin di Bukit Baru pada 29 Jun lalu.

Comments