CERAMAH PERDANA DI BUKIT PULAU, BUKIT BARU 10 JULAI

Majlis Tindakan DUN Bukit Baru akan mengadakan Ceramah Perdana di Kampung Bukit Pulau, Bukit Baru pada 10 Julai ini bermula jam 9.00 malam. Ceramah ini akan menampilkan Exco Kerajaan Negeri Selangor, YB Iskandar Abdul Samad, Ketua Angkatan Muda KeADILan (AMK) Pusat, Shamsul Iskandar Mat Akin dan ADUN Ayer Keroh, YB Khoo Poay Tiong.

Ceramah ini akan diadakan di perkarangan Pejabat PAS Cawangan Bukit Pulau iaitu tidak jauh dari Jalan Bukit Baru-Duyong.
Ceramah ini dijangkakan hangat kerana YB Iskandar akan mengulas isu kerajaan negeri Selangor dan lain-lain isu negeri tersebut. Selain itu seperti biasa Shamsul Iskandar sudah pasti akan mendedahkan pelbagai penyelewengan dan kemungkaran yang dilakukan oleh kerajaan BN.

Sementara itu YB Khoo akan memperkatakan isu-isu setempat seperti pembaziran, rasuah, bajir dan lain-lain penyelewengan dan kelemahan kerajaan negeri Melaka.
Penyelia DUN Bukit Baru, Cikgu Yusof Wahab dalam kenyataannya di Pejabat MTD Bukit Baru pagi ini berkata MTD Bukit Baru akan meneruskan program penerangan dan kemasyarakatan dari masa ke semasa.

Comments