JAZAKALLAH DI ATAS LAWATAN LUJNAH KEBAJIKAN KAWASAN

Saya bagi pihak seluruh keluarga mengucapkan Jazakallahu Khairan Kathira kepada Lajnah Kebajikan PAS Kawasan Bukit Katil kerana sudi melawat ayahanda kami, Hj Othman Basir Mat Teh, 63 yang sedang di rawat di Hospital Melaka semalam.

Kehadiran Puan Masturah Hassan dan rombongannya sedikit sebanyak dapat meringankan beban bonda kami, Hajjah Safiah Awang Naib yang setia menemani ayahanda kami yang sedang diuji sekarang.

Saya sekali lagi mengucapkan jutaan terima kasih sekali lagi. Moga-moga ayahanda kami cepat sembuh.

Comments

Anonymous said…
kenapa tak pegi hospital yang dibina oleh pas??
Noorliani Hj Othman Basir said…
cik anonymous...

yah say tak pergi hospital umno...ayah saya pergi hospital yang kerajaan bina...kalu kerajaan komunis yg memerintah pun diorg akan bina hospita jugak...saya tak duduk di mesia duduk di perantauan...jauh dari tanahair...yapi saya tetep membayar duit cukai sebagai rakyat yg bertanggung jawab...dan ayah saya semasa beliau aktif berniad=ga dulu pun tak pernag culas mambayar cukai walaupun dior pembangkang...duit tu lah yg di buat segala infrastucture tok rakyat...harap cik anonymous sedar jag sesekali menojolkan kebodohan sendiri....
Kepada "Anonymous" yang bertanya...lebih molek kalau berani nyatakan nama..

Apa masalahnya kalau hantar ke Hospital Besar? Hospital Besar itu milik siapa? Terbinanya Hasil duit siapa?
Abu Adham said…
jagang di layan hujah2 BANGANG
Anonymous said…
hospital tu milik kerajaan. ya benar. kerajaan tu tunggaknya sape? siapa perdana menterinya? presiden pas? presiden pkr? atau pengerusi dap?