'STANDARD' PEMIMPIN UMNO MELAKA MASIH DITAKUK LAMA

Di saat orang berakap tentang masa depan yang lebih gemilang dari segi ekonomi, pendidikan, hak asasi manusia, perpaduan nasional dan Islam, pemimpin Umno Melaka masih bercakap tentang pembangunan jalan raya, dewan dan kemudahan riadah.

Apakah pemimpin Umno Melaka lupa bahawa Hulu Selangor bukannya terletak di negeri Sarawak, Sabah, Hulu Pahang atau Perak sebaliknya ia terletak di negeri Selangor antara negeri paling maju di Malaysia. Bukankah BN sudah memerintah Selangor lebih dari 50 tahun sebelum dirampas oleh PR pada tahun 2008, maka sudah tentu negeri Selangor maju di bawah pentadbiran BN dahulu. Takkan Ali Rustam masih hendak berkempen tentang pembangunan material lagi.

Tetapi itulah hakikatnya standard pemimpin Umno Melaka yang jauh ketinggalan jika hendak dibandingkan dengan pemimpin PR. Malang sungguh nasih rakyat negeri Melaka terpaksa berketuakan pemimpin yang hanya memandangkan kepentingan dan pembangunan dunia sahaja.

“Banyak kemudahan rakyat dapat disediakan jika Barisan Nasional (BN) kembali menawan kerusi Parlimen Hulu Selangor dalam pilihan raya kecil, 25 April ini,” kata Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Mohd Ali Mohd Rustam.

Katanya, rakyat tetap menikmati pelbagai kemudahan seperti jalan raya, dewan dan kemudahan riadah yang disiapkan Kerajaan Pusat sepanjang masa dan tidak hanya sempena musim pilihan raya.


Tuan-puan khasnya rakyat negeri Melaka nilaikan sendiri ......

Comments

prof kangkong said…
pemimpin pas pun sama gak..