PRK HULU SELANGOR : SEMUA AHLI PKR MASUK UMNO

Kalau diikutkan laporan akhbar PKR kini hanya tinggal Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Dato Seri Wan Azizah Wan Ismail sahaja. Yang lain semua sudah melompat menyertai Umno atau bebas.

Sejak dari awal penubugan PKR sehingga menjadi PKR sudah ribuan ahli PKR melompat menyertai Umno seperti yang Umno dakwa. Tetapi yang peliknya PKR tidak pernah lumpuh dan goyah.

Begitulah hebatnya media pengampu BN yang tidak habis-habis melaporkan ahli dan pimpinan PKR keluar parti. Tiap-tiap hari ada sahaja yang keluar parti. Malah kadang-kadang laporan itu cukup menggelikan hati kerana bilangan ahli yang keluar parti jauh lebih besar dari jumlah ahli yang ada.

Saya hairan bagaimana bangang pemimpin dan ahli Umno serta media pengampu yang terus menerus menipu rakyat dengan berita-berita masuk guna sebagai Psywar kepada PR. Tidakkah pemimpin Umno/BN sedar bahawa rakyat Malaysia sudah semakin cerdik dan sukar ditipu. Mereka bukannya seperti rakyat pada era 60-an atau 70-an dulu.

Mengapa pemimpin Umno/BN begitu 'bangang' dalam hal ini.

Rakyat sebenarnya semkin meluat dengan BN yang menipu dan memperbodoh-bodohkan rakyat pada setiap kali Pilihanraya Kecil atau umum. Insya Allah kebongkakan dan ego BN ini akan diajar oleh rakyat pada 25 Mei ini.

Oleh kerana tiada isu yang hendak dimainkan maka terpaksalah skrip tahun 60-an dan 70-an ini digunakan sejak sekian lama.

Ternyata BN benar-benar tertekan dengan serangan politik PR yang penuh berhemah tetapi menusuk kalbu pengundi.

Comments

Anonymous said…
Biasa la menipu tu dah jadi zikir dia orang