PASCA PRK HULU SELANGOR : PEMIMPIN BN PUCAT LESI

Kemenangan dengan hanya kira-kira 1,700 undi dengan dibantu pula oleh undi pos (majoriti kira-kira 600 undi) benar-benar menggusarkan pemimpin BN. Manakan tidak kawasan yang sememangnya kubu kuat mereka pun BN hanya menang dengan majoriti tipis bagaimana dengan kawasan bandar dan kawasan 50:50. Sudah pasti tidak tidur malam Najib dan Din dibuatnya.

Saya yakin PR sebenarnya semakin utuh dah gagah selepas PRK Hulu Selangor malah perpaduan di dalam PR dilihat semakin mantap dengan gerakerja bersama di Hulu Selangor.

PAS dan DAP jelas memberikan kerjasama 200 % peratus kepada PKR walaupun media BN memomok dan menfitnah PR dengan pelbagai fitnah.

Kepada penyokong PR jangan risau kita sebenarnya dijalan yang betul untuk menggapai kemenangan seterusnya. Kerja kuat, team work saling hormati menghormati dan sentiasa istiqamah dalam perjuangan akan menjadi kunci kejayaan di masa depan.

Kata orang Kelantan. 'OK SIKIT JAH, TOK LAMO DOH KITA NOK MENE'.

Comments

Anonymous said…
Demo kato ... Kata orang Kelantan. 'OK SIKIT JAH, TOK LAMO DOH KITA NOK MENE'. undi ore melayu guano bro? sikalang aaa...3%-5% meningkat ke arah Be-End bro. sikit2 jah lamo2 ore hok mene. takut pru13 ni PR mimpi di siang hari je...