LOMPAT PARTI : DAPAT HABUAN PERGI AMERIKA?

2 Ahli Parlimen Bebas, Zulkifli Nordin dan Zahrain Hashim yang melompat dari PKR didakwa mendapat habuan dipilih mengiringi Perdana Menteri ke Amerika Syarikat.
Mungkin ini antara siri 'sedekah' yang BN bagi kepada mereka....siapa tahu?
Kedua-dua mereka sebelum ini ahli PKR, akan ke Washington, Rabu depan bagi menyertai rombongan Malaysia ke Kaukus Kongres Amerika Syarikat.
Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Nazri Aziz berkata disebabkan kekerapan MP (Ahli Parlimen) pembangkang membuat undian secara blok (memerlukan kehadiran MP untuk mengundi) pada setiap kali sidang Parlimen, beliau memutuskan bahawa tiada MP Barisan Nasional yang akan dibawa keluar negara apabila parlimen bersidang.

Begitu juga, katanya, adalah tidak adil bagi memaksa MP pembangkang mengiringi Perdana Menteri untuk lawatan ini kerana mereka sangat diperlukan untuk pengundian secara blok yang sering dicadangkan oleh PR.
Tahniah kepada Zul Nordin dan Zahrain kerana mendapat 'hadiah' tersebut. Pelik juga mengapa Pengerusi Perkasam, Ibrahim Ali dan beberapa 2 orang MP Bebas dari SAPP tidak boleh. Macam ada udang disebalik mee.............tuan-puan boleh fikir sendiri............

Comments

azreen said…
tukang umpan katak pulak dapat pegi taiwan...