HARI MASUK BN PUN BERMULA

Itulah tradisi biasa yang wajib berlaku apabila berlaku sesuatu pilihanraya kecil seperti juga di PRK Hulu Selangor ini. Kurang 24 jam hari penamaan calon bermula, maka akhbar utusan melaporkan seramai 200 orang ahli PKR Kulim di kawasan YB MP Melompat yang telah ke Amerika Syarikat bersama PM baru-baru ini telah keluar dari PKR dan menyertai MIC. Alasan yang diberikan adalah skrip lama yang pastinya sama dengan peristiwa yang sama pada setiap kali pilihanraya umum atau kecil diadakan.

Berhentilah BN daripada membuat sandiwara lapuk ini, sekarang zaman milineum bukannya zaman 60-an. Kemajuan zaman dengan pelbagai ledakan teknologi maklumat, peningkatan kecerdikan rakyat Malaysia tidak boleh dibohongi oleh kamu.

Dalam tempoh dua minggu ini, berapa ramai akan keluar parti menyertai BN, di mana, Bagan Pinang, Bagan Serai, Klang, dan pelbagai tempat lagi akan menjadi plot drama terhebat BN sempena PRK Hulu Selangor. Yang peliknya yang akan menerima kemasukan mereka ini ialah pemimpin UMNO, tak percaya? tunggu dan lihatlah berita seterusnya. Bertandinglah secara terhormat, gunakanlah kekuatan parti berlawan parti.


Putera Melaka.

Comments