APCO : MANA HISHAMUDDIN, MENGAPA DIAM?

Menteri Dalam Negeri Hishamuddin Hussein dilihat tidak berani untuk bercakap secara telus, jujur, professional dan ikhlas tentang isu APCO. Sehingga ini saya tidak mendengar jawapan konkrit dan berfakta mengapa APCO syarikat Yahudi yang dianggotai Perisik Israel dibenarkan menjadi konsultan kepada sistem keselamatan milik PDRM.
Hishamuddin sebagai Menteri Dalam Negeri sepatutnya menjawab dan mengeluarkan fakta lengkap kepada parlimen dan rakyat supaya rakyat tahu kedudukan sebenar.
Sebagai rakyat Malaysia saya menuntut beliau keluar dari 'persembunyian' dan mengeluarkan kenyataan jawapan serta merta kepada pendedahan yang dibuat oleh Anwar dan PR.
Hati kami amat terguris dengan tindakan kerajaan BN yang sanggup 'engage' dengan APCO dalam soal-soal keselamatan. Sedangkan kita tahu Israel adalah pengganas yang badannya sahaja bersifat manusia tetapi perangai dan sifat mereka lebih jahat dan ganas dari binatang buas. Mengapa kerajaan BN sanggup melakukan semua ini, mesti ada sebab yang luar biasa yang rakyat mesti diberitahu dan berhak tahu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comments