ZUL NORDIN JADI KUDA KAYU BN

Genap seminggu Dewan Rakyat digemparkan dengan kejutan pertama, hari ini giliran Zulkifli Noordin (Bebas-Kulim Bandar Baharu) pula membuka rahsia diri sendiri bahawa beliau bukanna mahu mencari kebenaran tetapi seolah-olah mahu membuktikan dirinya adalah kuda kayu BN terbaru selepas Zahrain.
Beliau mendakwa dalam Dewan Rakyat semalam bahawa beliau pernah diberi tawaran lumayan oleh pihak tertentu untuk mengaitkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor dalam kes pembunuhan warga Mongolia, Altantuya Shaariibuu.
Hebat sungguh Zulkifli Nordin ini, sehingga ada yang menawarkan habuan tersebut. Namun saya rasa ragu-ragu dengan dakwaan itu kerana kalaupun beliau tidak menerima tawaran itu sekalipun memang sudah ada pihak yang cuba mengaitkan Perdana Menteri sejak dari awal kes ini berlaku.
Tidak berbangkit soal Zulkifli Nordin yang diminta berbuat demikian kerana sudah ada pihak yang cuba mengaitkan Perdana Menteri dengan isu itu sejak ianya mula diketahui umum.
Apa istimewanya Zul Nordin sehingga beliau seolah-olah orang sangat hebat sehingga ditawarkan untuk berbuat demikian. Selain itu semua orang kampung khasnya orang PAS sudah kenal siapa Zul Nordin sebenarnya!!!!!!!!!!!!

Comments