ZUL NORDIN : AMBIL TINDAKAN SEGERA APA TUNGGU LAGI

Saya hairan dengan pimpinan PR yang jelas begitu lambat mengambil tindakan terhadap YB Zulkifli Nordin yang saban hari membuat kritikan, tohmahan dan memburuk-burukkan PR.
Mengapa begitu lambat pimpinan PR mengambil tindakan ke atas Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu ini. Adakah kerana takut kehilangan satu kerusi parlimen lagi maka Zul dibiarkan menceceh ke sana ke mari.
Kita tahu orang seperti ini sudah tentu digunakan oleh Umno/BN untuk kepentingan politik mereka.
Saban hari Zul menghentam semua pimpinan PR termasuk Tok-Tok Guru PAS, Anwar Ibrahim, Lim Guan Eng dan lain-lain. Zul memang manusia yang susah untuk duduk di dalam organisasi. Semua orang lain tidak betul yang betul Zul seorang diri sahaja.

PAS dihentam, PKR dihunjam, Umno diserang, DAP diterajang semua orang tidak betul, yang maksum dan betul YB Zulkifli Nordin seorang.
Jadi kepada pimpinan PR segerakan tindakan ke atas Zul. Biarkan dia kalau dia ingin masuk Umno. Tidak ada gunanya kita menyimpan seseorang yang tidak sehaluan dan tidak mahu tunduk kepada disiplin parti. Kita boleh mengkritik dan memberi nasihat tetapi bukannya dengan cara menghentam di dalam media.
Kepada Zul hentikan segala tuduhan dan tohmahan hang. Mai kita jumpa secara anak jantan. Hang dan pimpinan buleh dok semeja bincang. Jangan dok tembak kot jauh.....

Comments