KALAU YAKIN, APA TUNGGU LAGI!!!

Kalau BN benar-benar yakin bahawa rakyat telah kembali menyokong BN, apa tunggu lagi bubar DUN Perak dengan segera. Ini kerana kerajaan yang ada hari ini bukanlah kerajaan yang mendapat mandat rakyat tetapi ianya adalah kerajaan mahkamah.
Rakyat telah memilih DAP, PKR dan PAS untuk menjadi kerajaan bukan BN. Tetapi disebabkan BN telah merompak kuasa rakyat maka inilah yang terjadi. MB yang aada hari ini adalah Menteri Besar mahkamah bukan menteri besar rakyat.
Apa yang menarik BN sering melaung-laungkan bahawa rakyat sudah kembali menyokong BN di Perak. Namun sehingga kini mereka masih gagal membuktikan bahawa mereka kuat dan gagah. Pemimpin BN hanya berani bercakap tetapi tidak berani berdepan di dalam medan sebenar iaitu pilihanraya.

Comments

Anonymous said…
walaupun den orang selangor bukan orang perak namun rasonyo orang perak memang tak suko pado Zmbry, sobab den pun tak suko dio. Dio samo la macam Khir toyo, sobab Khir Toyo lah, anak selangor pilih PR memerintah Selangor. Dio pikir Duik untuk porut dio ajo. tanah orang kampung abis dio gadai, dio kayo-rayo buek rumah bosa. UMNO OOO UMNO, mano lah si milah ni ha...