PAS TELUS DAN TERBUKA

Keputusan Jawatankuasa Disiplin parti menggantung keahlian Ahli Parlimen Shah Alam, YB Khalid Samad selama 6 bulan dan memberikan amaran bertulis kepada Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor, YB Dato Hassan Ali membuktikan PAS adalah telus dalam apa juga tindakan yang diambilnya.

Cuma saya mengharapkan kedua-dua mereka diberikan masa dan peluang untuk membuat rayuan dan membela diri sekali lagi walaupun mungkin mereka telah melakukannya semasa penyiasatan dahulu.

Hukuman ke atas Khalid dan Hassan diumumkan oleh Pengerusi Jawatankuasa Disiplin PAS, Dato Tuan Ibrahim Tuan Man hari ini.

Comments

Anonymous said…
tuan,

saya tau tuan penyokong tegar pas , cuma nasihat saya, jangan sempai tertelan pil wala' sudahlah, saya pun penyokong pas , dengan keputusan MAHAZALIM ini saya buat sementara keluar dari PAS dan sedang bertimbang2 untuk ke PKR, saya hanya menyokong PROGRAM PAS yang tidak UMNO sahaja. maafkan kami UG. SALAM
Anonymous said…
Piraahh!!Telus taik kucingg1111..Lembaga Disiplin PAS adik beradik Lembaga Disiplin UMNO..kalu kroni selamat..kalu x kroni siap laa!!