KESIHATAN NIKMAT YANG MESTI DISYUKURI

Hari ini saya dimasukkan ke wad di Hospital Pantai Ayer Keroh kerana sakit ujian dari Allah. Saya bersyukur kerana sakit saya tidaklah kronik tetapi perlu dipantau lebih lanjut.

Terima kasih kepada Azmi, Taufik, Kak Mas, Jauhar dan Abu Khir serta Haji Yassim yang sudi melawat saya.

Isteri tersayang juga tidak jemu memberikan perangsang dan semangat untuk tabah menghadapi ujian Allah ini.

Saya mendoakan supaya semua kita diberikan kesihatan oleh Allah bagi meneruskan khidmat kita semua untuk menegakkan Islam dan keadilan di bumi Allah ini.

Comments

ummu saifuddin said…
SEMOGA CEPAT SEMBUH DAN DIKURNIAKAN GANJARAN ATAS UJIAN ALLAH...


DRPD : AZIZAH & WAFA
ummu saifuddin said…
SEMOGA CEPAT SEMBUH & DIKURNIAKAN GANJARAN KEBAIKAN ATAS UJIAN ALLAH INI...

DRPD :WAFA & AZIZAH
q-har said…
Semoga tuan dan keluarga juga para pendukung Syiar Islam sentiasa dilindingi serta di pelihara oleh Allah swt.

Sakit itu, bukti Allah swt menyayangi kita...maka dengan itu, kita dilipih olehnya untuk dikasihi.

Jgn lupa makan obat ya....

Salamu Alaikum.
Anonymous said…
Saya doakan sdr Sofi kembali sihat utk meneruskan perjuangan yg masih belum selesai.