HENTIKAN SEGERA POLEMIK DAN PERDEBATAN TENTANG ISU KELANTAN

Saya mengharapkan semua pihak samada pimpinan, ahli serta penyokong PAS supaya menghentikan segera polemik dan perdebatan tentang isu Kelantan yang dilihat semakin mendapat tempat di media pengampu, portal harian dan blog-blog peribadi.
Saya tetap konsisten dengan pendapat saya bahawa semua perkara yang melibatkan parti dan kerajaan PR mesti diselesaikan secara dalaman iaitu secara musyawarah dan perbincangan bukannya dihebah dan dihebohkan di dalam media, web dan blog-blog peribadi.
Jangan kita terjerat sama dalam kancah mainan politik pihak musuh yang sentiasa mencari ruang dan peluang untuk melemah dan menghancurkan kita. Apa guna kita menulis di dalam blog atau membuat kenyataan media jika ianya menikam PAS dan kerajaan Kelantan sendiri.
Jangan kita ulangi kesilapan lama. Mengapa di saat Umno/BN berada dalam keadaan nazak kita pula mahu bergasak sesama sendiri sedangkan semua ini agenda musuh. Satu demi satu keburukan dan keaiban pimpinan PAS atau orang-orang yang berkaitan dengan PAS ditelanjangi oleh media jahat ini. Semua ini tidak lain tidak bukan adalah untuk memburuk-burukkan PAS dan melaga-laga kita semua.

STOP! STOP! STOP! JANGAN CUBA HENDAK MENJADI JUARA DAN MENCARI PUBLISITI MURAHAN DENGAN MEMBERIKAN APA JUGA KENYATAAN AKHBAR BERKAITAN ISU DALAMAN LEBIH BAIK BERDIAM DIRI. BIARKAN PIMPINAN SELESAIKANNYA SECARA MUSYAWARAH.

Comments