PAS AKAN MENANG DI KOTA SEPUTEH?

PAS akan menang di Kota Seputeh jika ditakdirkan pilihanraya berlaku. Itu sebab BN takut untuk berdepan dengan PAS di sana.

Banyak sebab menunjukkan PAS akan menang walaupun di sana lebih 95 % pengundi Melayu. Antara sebabnya Kerajaan PR pimpinan PAS dilihat berjaya mentadbir Kedah dengan baik tanpa banyak masalah dan kerenah. Rakyat berpuas hati dengan prestasi PAS memerintah Kedah walaupun tiada projek mega dan hebat.

Apa yang dapat kita lihat PAS dan PR mendapat kerjasama yang baik dari Pegawai Kerajaan, Agensi-agensi kerajaan dan rakyat. Tidak banyak masalah yang timbul. Semua ini adalah kerana kepintaran kepimpinan kerajaan negeri menangani masalah yang berbangkit.

Projek dan program kebajikan banyak dijalankan dan ini cukup disenangi oleh rakyat. Mereka tidak memerlukan duit yang banyak, projek mega dan hebat tetapi mereka hanya mahukan kebajikan mereka terbela, sakit dan susah senang mereka diambil berat. Inilah yang dilakukan oleh kerajaan negeri Kedah.

Saya yakin oleh kerana penerimaan rakyat yang baik terhadap Ustaz Azizan, Exco dan Wakil Rakyat, Kota Seputeh akan terlepas ke tangan PAS jika pilihanraya kecil berlaku.

Inilah yang sangat ditakuti oleh Najib dan BN kerana mereka bimbang momentum Bagan Pinang hanya berakhir di sana sahaja tidak melarat ke Kota Seputeh.

Comments

Anonymous said…
Kalau buat kem askar dan undi pos maka momentum Bagan PInang pasti berterusan.