AZIZ YUSOF CALON BN KOTA SEPUTEH

Saya menyokong cadangan sahabat saya, Blogger Angkasanuri agar Pengerusi SPR, Aziz Yusof dipilih menjadi calon BN pada Pilihanraya Kecil DUN Kota Seputeh andaikata SPR tidak dapat mencari jalan supaya ianya tidak diadakan.

Beliau adalah calon BN paling sesuai dan terbaik kerana beliau tahu semua selok belok pilihanraya apatah lagi SPR sejak akhir-akhir sudah layak dan sesuai menjadi parti komponen BN.

Tidak ada gunanya beliau menjadi Pengerusi SPR andaikata kata-kata beliau sering dilihat berpihak kepada BN malah sering melemparkan sindiran-sindiran tajam kepada PR pada setiap kali pilihanraya.

Lebih baik beliau terjun ke arena politik dan bertanding sebagai anak jantan dengan PR. Berilah peluang kepada orang lain menerajui SPR agar badan tersebut dapat dipulihkan.

Tidak ada gunanya seorang yang dilihat tidak telus dan bersikap berat sebelah menerajui SPR yang sememangnya mestilah bersih, telus dan professional.

Harapan besar rakyat kepada Aziz Yusof sewaktu beliau dinamakan sebagai pengganti Pengerusi SPR terdahulu, Abdul Rashid Abdul Rahman berkecai begitu sahaja dengan sikap Aziz yang jelas dilihat berat sebelah dan berpihak.

Janji beliau untuk membuat perubahan kepada SPR hanyalah omongan kosong yang amat mengecewakan rakyat.

Comments

prof kangkong said…
apa kata kau je yang jadi calon? boleh? asyik nak tonjolkan org lain jerk..