PILIHANRAYA UMUM MENGEJUT

Tidak mustahil untuk Najib mengadakan pilihanraya mengejut dengan kejayaan 'bergaya' mereka di Bagan Pinang.

Walaupun 3,000 lebih dari majoriti mereka di Bagan Pinang diperolehi dari undi pos, BN tetap berpuashati kerana pengundi bukan Melayu iaitu India dan Cina didakwa kembali memberikan sokongan padu kepada BN.

Najib yang sememang mempunyai perancangan untuk menghapuskan saki baki 'orang-orang' Pak Lah mungkin tidak sabar untuk berbuat demikian. Caranya satu sahaja iaitu mengadakan pilihanraya umum segera dan memilih semua 'orangnya' untuk bertanding di Parlimen dan DUN.

Perkara ini tidak mustahil di lakukan.

Namun begitu Najib mungkin berfikir 2 kali sekarang kerana MCA dan MIC serta PPP sedang berkecamuk dengan masalah dalaman.

Comments

timba said…
pandai nau ko. org pas apa tau. asyik buat andaian sempit. sesempit pemikiran pemimpin pas mcm nik aziz, hadi awang tu. parti bodoh.
Anonymous said…
wahai sang timba, ko punya komen bagus tapi bilo ko sebut nama 'nik aziz' dan 'hadi awang' atau sesiapa sahaja dengan niat menghina jelas anda seorang yang jahil dalam amalan sebagai seorang muslim. Inikah yang diajar oleh ibubapa ko, guru ko dan kepimpinan ko? nauzubillah.
Anonymous said…
ala anon.. baru kene kutuk macam tu pun ko dah meloncat2 macam kere...yang nik aziz menghina, memfitnah pemimpin2 umno ko rasa itu amalan muslim ke?....beeeengong
Berita Gumbira untuk gerombolan-KL
vk Lingam , Vin Se Tan , Tun Mahafiraun , Tengku apanama dan Eusoof Bin China bebas dari segala ribuan tuduhan walaupon rakaman video adalah 100% tulen.

Berita Sedih-KL
Pakar mayat dari Siam kata Beng Hock kemungkinan mati di pukul, di balun , di liwat , di cekik, di seret dan dicampak dari tingkap

Berita Tuduhan Palsu-Ipoh
Bekas ahli PKR tak minta , tak cakap , tak tengok , tak tendang dan tak ambil wang rasuah , wang kertas , wang syilling , cek atau kupon -demikian menurut saksi yang paling paling paling utama.

Berita Bodohkan orang melayu-Pinang
Ahli PKR kaw bandar Kulim cadang untuk ban kondom .
Jangan beli kondom sila beli chewing gum untuk ganti kondom

Berita belom diSah kan-PutarJaya
Bik Mama, Mat Mongol, Musang hasan dan Mat Botox atau lebeh di kenali sebagai Doktor GiGi merancang untuk merompak sebuah keranda di kaw. Semenyih.
anchor said…
Johan ssm mcm yahudi. berlagak. mcm sial je perangai org2 pas laknatullahi taala nie...