BN WAJIB DITOLAK, PARTI RASUAH DAN SAMSENG

Pengundi Bagan Pinang wajib menolak calon BN kerana BN adalah parti rasuah. Bukan sahaja calonnya yang pernah terlibat dengan rasuah BN dan komponen utamanya Umno memang parti rasuah yang menghalalkan rasuah. Sehingga ini BN/Umno tidak mengambil langkah yang serius untuk membenteras rasuah sehingga ahli yang terlibat dengan rasuah pun dipilih sebagai calon.
Selain itu BN juga menggalakkan budaya samseng sehingga membiarkan dan menggalakkan penyokongnya bertindak samseng memukul dan mencederakan petugas PAS.
Lebih malang lagi menteri BN tanpa rasa tanggungjawab sedikit pun menuduh PAS cuba mengada-adakan isu untuk meraih simpati dan sokongan dengan mendakwa penyokong BN memukul penyokong PAS.
Tiada alasan lagi yang dapat diberikan oleh pemimpin BN tentang dakwaan kita bahawa BN parti rasuah dan samseng kerana semua bukti terbentang di depan mata. Bukan kita dakwa tetapi semuanya berlaku di hadapan mata rakyat.
Sesungguhnya parti rasuah dan samseng seperti tidak layak dan tidak wajar disokong malah ianya HARAM disokong. Kita bimbang kita juga mendapat 'saham' sama jika kita menyokong dan mengundi parti sebegini.

Comments