BERANIKAH BN BERDEPAN PR DI PARLIMEN BATU?

Beranikah BN berdepan dengan BN di parlimen Batu andaikata Ahli Parlimennya Tian Chua gagal dalam rayuan terhadap hukuman yang dijatuhkan kepada beliau iaitu penjara enam bulan dan denda RM3,000 oleh Mahkamah Majistret setelah didapati bersalah menyebabkan kecederaan terhadap anggota polis dua tahun lepas.
Bagi saya BN tidak akan mendapat laluan untuk mudah untuk merampas kerusi Parlimen Batu ini andaikata pilihanraya kecil berlaku di sini.
Saya yakin BN tersungkur buat kali kelapan jika PRK ini berlaku. Pengundi di Batu adalah pengundi yang berinformasi yang tidak mudah ditipu dan disogok oleh BN

Comments

Anonymous said…
tapi sygnya, kamu mudah ditipu oleh anwar ibrahim...
Nizam Zainal said…
Selagi tiada keputusan mahkamah rayuan tian chua tetap boleh berkhidmat untuk kepentingan rakyat Parlimen Batu. Keutamaan pada rakyat. Tian Chua akan pasti kembali semula demi rakyat.
Anonymous said…
anon 4:43. siapa yang mudah kena tipu?
penipu besar ialah NAJIB dan Gerombolan UMNO bukan sekadar penipu tetapi perompak harta negara dan rakyat.
kembara putih said…
Rasanya hakim akan tarik balik hukuman, sama macam wakil SPRM yang tukar pengakuan dalam kes rasuah Adun Behrang dan Jelapang.

Di tengah2 kemelut MCA ni mana mungkin BN berani berdepan di PRK. Kalau BN kalah di Batu, habis musnahlah retorik bahawa rakyat kembali sokong BN seperti yang berlaku di Bagan Pinang.
Anwar Aljuburi said…
Anwar kali pembelit dan bapak rasuah. pemula politik wang adalah Anwar Ibrahim. Tian Chua gagal menjadi YB yang baik,. dia berkhidmat utk kepentingan diri dan keluarganya saja. orang melaka balik melaka la woiiii... jahanam Tian Chua!!!
Kawasan Batu tak rugi , akan dapat jambantan baru.
Lubang akan di korek dan ditampal,Jalan yang bahru akan di bubur tar , lampu yang berfungsi akan di ganti mentol bahru , ang pow ada, makanan free ada, bolih raya sekali lagi , ada Dipavali rumah terbuka sampai bulan Disember.
Warga mas akan diberi gigi palsu perchuma ehsan Mat Botox
Tak rugi untuk penduduk kawasan Batu.
Bina lah kem tentera di kawasan Batu secepat mungkin..bolih menang dengan undi pos laju
budak batu said…
ya betul,,,saya salah seorang pengundi BATU...dulu kami menang hampir 10