AYUH BANGKIT SEDARKAH RAKYAT

Ayuh semua pencinta Islam dan keadilan, mari kita bangkit untuk sedarkah rakyat yang sedang dilalaikan oleh BN dengan budaya hedonisme dan madiyah (kebendaan).

Mari kita bebaskan rakyat dari belenggu kezaliman dan penindasan BN yang bermaharajalela mengumpul kekayaan dan kebendaan di dunia di kalangan mereka.

Rakyat mesti disedarkan segera supaya BN tidak terus menekan dan mengkeldaikan kita semua.

Oleh itu kita semua sebagai pejuang Islam dan rakyat mesti peka, sensitif, cekal, tabah dan bijak mencari peluang dan ruang untuk berdakwah kepada rakyat.

Ayuh .......!!!!!!!!!!!!!!!

Comments

Nangkubai said…
Maddiyah adalah matlamat perjuangan sekular Umno..Mereka pula cuba mensasarkan rakyat negara ini drp berkiblkat Quran dan Hadis..

Ana selalu layan blog ini..besttt..
boleh ke linkkan blog ana yang tak seberapa ni tuan..
PALESTINHOOD said…
'MEMBANGUN BERSAMA ISLAM'... Inilah slogan dalam melakukan apa jua kerja, termasuk berpolitik. Maka, mari berikan penerangan mengenai indahnya ajaran ISLAM untuk seluruh umat manusia.
Anonymous said…
pariah kuli angkut najis pun sudah bangkit...yang melayu mengaku islam masih seperti kata tok nenek 'berpuluh-puluh jong masuk anjing masih bercawatkan ekor juga' habis macam mana nak buat lagi!!!
SOFI WAHAB said…
Perjuangan Pas sia-sia. Bakal ke neraka jika menyertainya. Inilah perjuangan sebenar parti Pas yang dilaknat.
Yang itu , rata rata kami tau lama dah.

Yang rakyat maseh tak paham ialah "Jenayah perang ".

dari segala keterangan dalam persidangan Jenayah perang...seperti abu gharib dan guantanamo...semua keterangan dari mereka tu sama seperti yang berlaku di Malaysia atau Malingsia.
Tak ada perbezaan Abu gharib dan Guantanamo dengan kem kamunting , lokap polis dan kem tahanan Semenyih.
Sofi Wahab said…
MASIH ADA YG KOMEN MENGGUNAKAN NAMA SAYA. BERTANGGUNGJAWABLAH WAHAI HAMBA ALLAH