MIC PARTI SAMY VELLU. SUBRA DAN SOTHI MARI MASUK PR

Sesiapa yang menentang Samy Vellu sudah tentu pendek umur dari segi politiknya. Sebab Samy Vellu menjadikan MIC sebagai parti dirinya sendiri. Walaupun MIC dan Samy Vellu ditolak rakyat dengan dahsyat pada PRU 2008 lalu, namun Samy Vellu tetap tidak mahu menerimanya dan terus mahu menjadi Presiden MIC sehingga ke hari ini.

Semalam Samy Vellu sekali lagi secara rasminya dipilih menjadi Presiden MIC pada pemilihan jawatankuasa MIC. Tidak ada yang berani menentang Samy untuk jawatan Presiden. Kalau ada yang berani pun sudah tentu akan tersungkur awal dek perancangan licik Samy.
Malah sesiapa juga yang berani menentang orang-orang Samy untuk jawatan lain-lain juga akan sama-sama menjerumuskan dirinya ke lembah bahaya disingkirkan oleh Samy.
Kali ini bekas orang kanan Samy iaitu Sothinathan yang kalah di Parlimen Teluk Kemang pada PRU 2008 dulu cuba menentang taukehnya. Akhirnya Sothinathan tersungkur dengan malunya di tangan orang kuat Samy, G Palanivel dan S Subramaniam untuk jawatan Timbalan Samy.
Jadi kali ini selain Subra, Sothinathan juga sudah pasti berakhir kerjaya politiknya dalam MIC.
Saya menyeru Subra dan Sothinathan supaya keluar dari MIC dan masuk Kelab Penyokong PAS atau PKR maupun DAP. Tidak ada lagi demokrasi dalam MIC.

Comments

Anonymous said…
Baguih jugak idea tu.
Lepaih tu bantai samy dari luar sampai tersungkur. Pastikan dia tak boleh bangun sampai kiamat.

Celaka samy vellu keling paria!!
Inilah sikap india yg datangnya dari kasta yang paling rendah.