MCA : CHUA DAN ONG SAMA-SAMA YAKIN MENANG

Timbalan Presiden MCA, Chua Soi Lek yang dipecat oleh Presiden MCA atas kesalahan salah laku yakin beliau akan menang pada EGM MCA 10 Oktober ini.
Kalau beliau yang jelas bersalah dan tidak berakhlaq (terlibat dengan Skandal Seks) boleh menang pada pemilihan jawatan Timbalan Presiden sebelum ini, tidak mustahil beliau akan menerima sokongan padu pada EGM ini nanti.
Terbukti tiada lagi nilai akhlaq dan integriti dalam parti-parti komponen BN sehingga pelakon video Seks, kaki rasuah, penipu, kaki perempuan dan lain-lain boleh menang pada pemilihan parti masing-masing.
Saya tidak terkejut jika Soi Lek menang lagi pada EGM nanti dan dengan sendirinya kemenangan beliau nanti membuktikan beliau lebih berpengaruh dari Ong Tee Kean dan Ong sewajarnya meletakkan jawatan.
Ini kerana di dalam BN skandal seks, judi, dadah, tipu, zalim, zina, rasuah dan sebagainya seolah-olah halal di sisi agama dan moral. Sebab itu pemimpin yang terlibat dengan semua itu masih menang dan diangkat menjadi pemimpin di peringkat pusat, negeri, bahagian dan cawangan.

Saya juga yakin bahawa Ong Tee Keat juga berkeyakinan yang beliau boleh menang sebab itu beliau bersetuju dengan tuntutan yang dibuat oleh Chua Soi Lek.

Comments