ESTET SELIAU JADI PERKAMPUNGAN MELAKA

Estet Seliau di DUN Bagan Pinang menjadi medan untuk jentera pilihanraya Negeri Melaka mengasah bakat dan mempraktikkan segala ilmu pilihanraya yang ada. Lebih manis lagi majoriti pengundi di sini adalah kaum India. Pada PRU 2008 lalu peti undi dimenangi oleh PAS dengan majoriti agak besar.
Kali ini dugaannya sudah tentu lebih hebat kerana BN pasti akan menggunakan segala kekuatan, ugutan dan tipu helah untuk memenangi hati masyarakat India di sini.
Samy Vellu khasnya akan menggunakan segala 'manderem' dan serapahnya untuk mengembalikan sokongan pengundi India kepada BN.
Cabaran ini Insya Allah akan di pikul oleh Melaka dengan sedaya mungkin.

Comments

toksagor said…
Tok berdoa, moga PAS Negeri Melaka dapat menjalankan tugas yang diamanahkan dengan penuh dedikasi, strategi dan berkesan dalam memujuk, menerang, menarik dan memastikan golongan sasaran di Estet itu akan mengundi PAS/PR. Kita perlu juga berbanyak doa moga dibukakan pintu hati mereka untuk mengundi PAS/PR. Amin
wardli said…
duduk la di perkampungan keling tu. nik aziz pun mcm keling. ckp berbelit2.
abah_den said…
wakaka... ade ward yg marah...wakakaka
Anonymous said…
AJAK KELING TU RAMAI-RAMAI SEMAYANG HAJAT...INSYAALLAH PAS BOLEH MENANG...
TAKE BEER!!!...TAKE BEER!!!
Anonymous said…
JANGAN MIMPI LE KORANG NAK MENANG...PRK YANG LEPAS2 LAWAN KAT KUBU KUAT KORANG...BOLEH LE...NI KAWASAN KUBU KUAT BN LAAA..
toksagor said…
tidak ada apa yang mustahil. Berkat keihlasan, bekerja dalam jamaah oleh komponen PR, moga Allah bagi kejaan kepada Pas.