PERMATANG PASIR : PAS MENANG ?

PAS menang pilihanraya kecil Permatang Pauh. Ini berdasarkan keputusan survey di blog ini yang menunjukkan PAS mendapatkan 91 % undian berbanding BN hanya 9 % undian. Jumlah responden adalah 488 orang.
PAS mendapat 447 undian berbanding BN hanya mendapat 41 undian.
Walaupun keputusan ini tidak menggambarkan kedudukan sebenar keputusan Pilihanraya itu namun ramai pemerhati merasakan bahawa keyakinan tetamu Blog tentang keupayaan PAS ada benarnya kerana 'mood' rakyat sekarang ini memang memihak kepada PR.

Comments

Anonymous said…
dah blog pon blog pr,penyokong yang baca pon pr la.cube buat kat blog bn,sah sah bn menang.kalau ade la blog parti cam cangkol,komfem la depa menang gak dalam poll camni.
Anonymous said…
masuk bakul angkat sendiri, sukenye dia
Anonymous said…
kalau org Melayu x sokong BN atau UMNO dicap sebagai pengkhianat Bangsa, ugama dan negara. Kenapa di anggap mcm tu?
Anonymous said…
Kalau dah memang penyokong PKR pengkhianat bangsa apa nak dikata. tetapi, yang peliknya penyokong PAS plak yang lebih sudu dari kuah. mentang2 lah dah naik taraf menjadi anjing belaan DAP,menyalak ler hari2 pada bangsa melayu....,sampai melayu hilang di dunia.
Buat undi dalam blog Sofi, lanun pulak yang kata tak percaya.
Tak percaya Sofi , sebab Sofi tak hulur fulus.

Cadangkan buat undi dalam kotak blog Tun Dr. Mamak.
cadangkan juga buat undi siapa akan menang dalam kotak blog bini puaka.
Adil tak?
Anonymous said…
Sofi bleh la hulur sikit kat Khun Pana tu. Kot Segan nak minta kat sini. Penat tau pertahan kan ko tu.
Mesra Sokmo said…
BN, senoni dengan BABI NAJIB, ikutkan berita BERNAMA TV malam esok siri kedua. Malam tadi jelas tahun lepas hanya SEJUTA EKOR BABI TERNAK DIMSIA, TERKINI SUDAH DUA JUTA EKOR BABI. Juara dimenagi oleh BUKIT PELANDUK NEG. SEMBILAN, diketuai oleh Tan Sri Isa Samad. KERAJAAN MALAYSIA PERUNTUKAN 7 JUTA RINGGIT DUIT RAKYAT DALAM TERNAK BABI. Pengikut UMNO nampak gayanya kita KORBAN BABI JE tahun ini, memang itulah subsidi Kerajaan 1M'sia. Sembahyang hajatlah kamu, bab kata pepatah TAK KAN HILANG H1N1, SELAGI BABI DAPAT PEMBELAAN OLEH BARISAN NASIONAL...Syabas UMNO, Kami dedahkan, rakyat yg cerdik...fikir-fikirkan. August 15, 2009 10:55 PM