TOK GURU SERTAI DEMO ISA 1 OGOS, TAKKAN ANDA TAK IKUT SERTA

Kalau Tuan Guru Nik Aziz yang berumur 75 tahun boleh ikut serta berdemo menentang ISA 1 Ogos ini tidak munasabah anda yang segar bugar takut dan malas untuk berdemo.
Mari sama-sama kita tunjukkan kebencian dan penentangan kita kepada akta zalim yang telah lama mencengkam rakyat yang tidak berdosa ini.
Ajak semua saudara mara, jiran-jiran dan kawan-kawan untuk sama-sama turun ke KL, jangan ada yang terlepas 'kenduri' yang penting ini.

Comments

Anonymous said…
Larat ke org tua tu .... kang kena hujan kang demam tak kebah .. pastu salah kan ISA

sian die
rohaifi azri said…
INSYA ALLAH...
HUJAN TU KAN KE RAHMAT DARI-NYA.
DEMI PERJUANGAN MENEGAKKAN KEBENARAN, TOK GURU TAK KISAH HATTA BERHUJANKAN AIR DARI MERIAM FRU.
congel said…
Hhahaha., nik ajis kan da tua. bodoh lak tu. ada ati nak ikut demo. hahahha
jebat_berani said…
manusia apa yang dok komen tak guna akai..mengata tok guru nik aziz bodoh ko cerdik setara mana??!!apa yang aku nampak adalah kebodohan ko yang tak reti nak berbahasa dengan elok..

apa yang ko susah kalau tokguru nik aziz sakit atau tidak..bukankah sakit itu pon satu anugerah dari allah s.w.t..bila mengatakan sesuatu berhati-hatilah takut nanti diri sendiri yang kelihatan bodoh...

kalau pun ko tak suka tok guru jangan pula ko sesedap hati mengata tok guru nik aziz bodoh ke apa..!!!jangan tunjukkan sangat bangsat ko tue..

sok-sok mati panggil alim ulama gak sembahyangkan jenazah...tapi bagi aku la kalau dah ini rupa ko dok kutuk alim ulama,mati sok ko campak jerk dalam kandang buaya..jimat kos makanan buaya..tapi takut-takut buaya pon tak lalu nak makan bngkai ko..

tak tau la jenis kepala hotak macam mane ko nie..ini la akibatnya kalau dah banyak sangat dok makan benda-benda haram..entah-entah lahir dulu pon dari sumber haram...astarafirullahahalazim....
Anonymous said…
sudah2 la berdemo tu.....banyak lagi kerja yg berfaedah yg blh di buat.....
JAGUH JALANAN said…
Bravo TGNA, saya akan berdemo juga, Tapi yang sebelah sana... JUMPA DI SANAAAAA SANAAAA.
Anonymous said…
Kau orang itu ajelah yang boleh diharapkan....
desine said…
org pas ni apa lagi yg boleh dibuatnyer. demo jela. sbb tu parti tak maju2. dok di takuk lama. pemimpin jahil pun diorg sokong. tok guru konon.. tok guru kpd insan jahil khususnya ahli pas laknatullah