PRK MANEK URAI : PECUTAN TERAKHIR

Apa lagi agaknya janji dan habuan yang akan diumumkan oleh pemimpin BN malam ini iaitu malam terakhir kempen dibenarkan.
Mungkin pelbagai lagi janji akan diumumkan malam ini. Biasalah BN harta dan duit rakyat dibuat macam harta mereka sendiri tanpa segan silu dan malu. Memang muka tembok dan tak tahu malu.
Bagi PAS, kami hanya menerangkan kepada rakyat betapa pentingnya mempertahankan DUN Manek Urai dari jatuh ke tangan BN. Perjuangan Islam PAS mesti dipertahankan demi kedaulatan Islam itu sendiri.
Hak rakyat Kelantan seperti royalti minyak dan bantuan perka pita mesti dituntut dan salah satu cara untuk menuntutnya ialah mengajar BN besok dengan pukulan maut TKO. Tidak ada gunanya percaya kepada janji BN kerana janji-janji pilihanraya dahulu pun tidak ditunaikan lagi termasuk janji mereka semasa kempen Pilihanraya Umum 2004 ketikan BN menang di Manek Urai ini.

Kerajaan BN terbukti gagal mempertahankan Islam dan menyediakan kebajikan dan kesejahteraan kepada rakyat. Masalah jenayah, kos pendidikan semakin mahal, masalah maksiat, ekonomi bumiputera dan sebagainya masih membelenggu dan menghantui rakyat terutama rakyat luar bandar.
Insya Allah dengan segala masalah ini yang gagal diselesaikan oleh BN, rakyat akan mengajar mereka sekali lagi esok.

Comments