PRK MANEK URAI : NAJIB KECUT PERUT UNTUK TURUN KE MANEK URAI

Presiden Umno terbukti takut dan kecut perut untuk turun berkempen di Manek Urai. Hari ini Najib bersuara tentang Manek Urai, menggesa pengundi di Manek Urai memikirkan masa depan mereka apabila mengundi pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai, esok.

Kata Najib, mereka (rakyat di Manek Urai) harus fikirkan adakah mereka mahu kekalkan status quo, jika mahukan perubahan yang boleh dikecapi, undilah Barisan Nasional (BN),” kata beliau kepada pemberita selepas menghadiri majlis Perjumpaan Bersama Rakyat di Jitra.

Katanya, pengundi di Manek Urai haruslah membuat pertimbangan demi pembaharuan untuk mereka sendiri.
Ternyata Najib tidak ada modal untuk memancing undi sebab itulah beliau senyap seribu bahasa apabila timbalannya Muhyiddin membuat kenyataan kurang cerdik semalam dalam isu jambatan RM7 juta.
Saya yakin Najib sangat arif tentang peluang BN di Manek Urai yang semakin tipis sebab itulah beliau tidak berani untuk turun ke Manek Urai.
Esok Insya Allah muka Najib akan diconteng arang buat kali keenam. Kali ini tiba giliran pengundi Manek Urai memalukan Najib walaupun Najib baru sahaja mengumumkan hadiah buat rakyat sempena pemerintahan beliau yang ke 100 hari.

Comments

Anonymous said…
biasalah kalau turun tak menang salah diri sendiri, kalau tak turun salah orang lain. tok Pa dengan tok Din kena hati2.
seman said…
mane anwar?? dia pegi rawat jebor ke?? cakap lebih la lu sofi duit...