PRK MANEK URAI : BERAPA BANYAK WANG RAKYAT HANGUS UNTUK BAYAR MINYAK HELIKOPTER BAWA MUHYIDDIN Mr JAMBATAN?

Pelbagai pihak mendakwa bahawa Timbalan Perdana Menteri, Mr 'Jambatan' berulang alik dari Kota Bharu ke Manek Urai menggunakan helikopter.
Siapa punya helikopter?, sudah tentu bukan Mr Jambatan punya.

Siapa yang bayar minyak helikopter? sudah tentu bukan Mr Jambatan yang membayarnya.
Kalau begitu duit siapa agaknya yang digunakan untuk 'service' helikopter dan membeli minyaknya. Minyaknya bukannya berharga RM1.90 seliter. Servicenya pula bukannya RM100.
Saya harap Mr Jambatan dapat membuat kenyataan rasmi tentang pertanyaan saya ini supaya rakyat tidak bersangka buruk kepada beliau.

Comments

ustaz kampung said…
rasa hormat sebahagian besar rakyat terhadap mereka bertambah jijik dan jelik adalah berpunca dari tindak tanduk perbuatan mereka sendiri. tangan-tangan mereka sendiri yang memusnahkan perjalanan politik mereka.
Teropong Duri said…
Tuan uztaz harus peka pada keadaan jangan menabur fitnah kerana kita berlainan fahaman politik tetapi seagama, apatah lagi tuan ini bergelar uztaz lebih berpengalam dan berpengetahuan luas tetang agama. Jika betul tunjukkanlah bukti bergambar atau video dan dapatkan nama helicopter yg dinaikki Muhyiddin. Dosa tuan Uztaz sj lah yg tahu berapa banyak kilo nya kerana PAS ajar cara mengira dosa dan pahala kan tak begitu TUAN USTAZ?
aljunuban said…
kalau betullah TSM naik heli, berapa byk duit ko abis dalam bank? ada dia usik duit ko? yg ko loghat nau apsal? ko pegi checked akaun ko skang..
Anonymous said…
Dah takde benda lain nak komen mamat ni....dok kata itu ini kepada UMNO...semuanya buruk..tapi dalam pas langsung tidak ditegur..kita hidup ni kena adil..
Anonymous said…
ada byr incometax?
Anonymous said…
Anonymous said...
Dah takde benda lain nak komen mamat ni....dok kata itu ini kepada UMNO...semuanya buruk..tapi dalam pas langsung tidak ditegur..kita hidup ni kena adil..

P/s : Kalau nk tegus PAS kena la masuk Blog Pro UMNO...