TEMPAT CERAMAH NIZAR MALAM INI DI MANA?

Ada yang bertanya di mana lokasi tempat ceramah iaitu Pejabat PAS Kawasan Bukit Katil. Senang sahaja untuk ke lokasi tersebut.
Jika anda datang dari Hospital Pantai anda terus sahaja ke JPJ Melaka dan sampai di Traffic Light anda belok ke kanan dan akan berjumpa dengan Masjid Bukit Katil di sebelah kiri dan Lokasi ceramah di sebelah kanan.
Jika anda datang Lebuh Raya AMJ anda terus sahaja ke Bukit Katil dan akan bertemu dengan Masjid Bukit Katil di sebelah kanan dan tempat ceramah di sebelah kiri.
Untuk memudahkan anda mencari lokasinya anda cari JPJ dan Masjid Kg Bukit Katil. Tempat ceramah betul-betul di seberang jalan bertentangan dengan Masjid Bukit Katil.

Comments

Hasbullah Pit said…
oh wait

malam ini atau esok?
zakaria@black said…
Jalan yang disebutkan itu, semua kerajaan BN yang buat.So, pandai2lah kenang budi ye...
SambalBilis said…
zakaria@black...aku cukup menyampah betol bila timbul kenyataan bodoh mcm ni...(Jalan yang disebutkan itu, semua kerajaan BN yang buat.So, pandai2lah kenang budi ye...)

oiii..aku nak habaq kat hang tu semua bukan duit BN laa ngok..tu duit hasil daripada kutipan cukai yang dibayar oleh rakyat.

tak kira dia dari PAS ke PKR ker DAP ker UMNgook ker atau ada yg kata dia jenis tk berparti tu pun tk boleh lari dpd kena bayar cukai...

duit dari sumber itulah dan juga termasuk dpd sumber-sumber lain yg digunakan utk membangunkan negeri atau negara ini....ngook

cuba kau buktikan kt aku mana dia duit UMNgook tu...UMNgook tibai duit reti laa dia...nk kata reti memerintah...poooodaah..

hutang k'jaan negeri kau tahu berapa...k'jaan melaka dah hampir muflis kau tak tahu..

zakaria...cuba kau belaja ambik tahu sikit hal pentadbiran negeri.ada kau baca laporan ketua audit negara tentang perbelanjaan k'jaan melaka.aku malas nk ulas...kau pi baca sendiri.

disebabkan berlakunya penyelewengan dan pengkhianatan trhadap harta benda rakyat itulah maka Pakatan Rakyat mempertikaian sistem urustadbir k'jaan negeri ni...dgn kata lain BODOH dalam sudut pemerintahan negeri..

cukup laa dulu kot...lain kali sambung lagi
padli said…
pergh sambal bils...ulasan ko cukup bernas tapi aku rase zakaria ni xkn terbuka mate die sebab die ni dh byk sgt mkn gula2 uMNgok....die ingat malaysia ni uMngOk yg punyer....poodahh!!!
kamal sedik sedu said…
Memang la malaysia ni umno punyer. umno yang memerintah. pas, pkr, dap tu tumpang tuih je dengan kemakmuran dan kemajuan yang dilakukan UMNO. Jangan mimpi la pas, pkr, dap nak buat kemajuan mcm UMNO buat skang. 1 lagi, kalau korg pk cukai yg ko bayar singgit dua tu disalahgunakan UMNO, lebih baik ko berambus pegi negara lain yang tak payah bayar cukai. bodoh la korg ni. pemikiran sempit tahap babas punyer. sib baik aku tak sokong pr. alhamdulillah...