JANGAN LUPA CERAMAH NIZAR DI BUKIT KATIL 22 JULAI INI

Isu semasa yang hangat akhir-akhir sudah tentu menarik untuk dikupas dalam ceramah-ceramah PR. Oleh sebab itu saudara/i dijemput untuk menghadiri ceramah YAB Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin pada 22 Julai di Pejabat PAS Bukit Katil jam 9.00 malam.

Beliau akan berceramah bersama-sama Pengerusi DAP Melaka, YB Goh Leong San dan PJ Melaka Ustaz Abdul Ghani Abdul Rahman.

Comments

pazzine said…
satu lagi medan penabur dosa dan fitnah akan berlaku. malangnya Melaka pulak dia sasaran lubok neraka pas.
PawanaMelati said…
pazzine..kalau beri komen tu biarlah pakai otak jangan cakap ikut sedap mulut je..dosa tak di tabur tapi di buat oleh orang yang suka cakap merapu.
padeli said…
pergh cm menarik je...nk gak pg ceramah nizar ni..takde had umo ke sape2 yg nk pegi ceramah nizar ni??..ahli2 pas je ke yg leh pg??...kat mne ceramah ni??...kat mne pejabat pas bukit katil tu?
PALESTINHOOD said…
Ianya bukan medan penabur dosa, tetapi ianya medan penjelasan kebenaran... Ceramah adalah salah satu kaedah penyampaian kepada rakyat. Rakyat perlu faham situasi yg sebenar. Jika dilihat dari TV, ianya tidak mencukupi malah seringkali disalahertikan situasi tertentu hanya untuk menjaga kepentingan & menyembunyikan kesalahan pihak tertentu.
nubhan said…
sokong pazzine. pas hanya tau buat fitnah dan dosa. parti yang dilaknat Allah SWT.
Anonymous said…
nak tau siapa yg terlaknat kita kembali pd AlQuran dan Sunnah.
Parti mana yg menyimpang dari alQuran dan Sunnah?
parti mana yg bnyk rasuah, buat mungkar, menghalang usaha2 menegakkan agama Islam mengikut AlQuran dan Sunnah?
Gunakanlah akal, buka mata tajamkan teling dalam mencari kebenaran.Rujuklah pd AlQuran dan Sunnah, bukan berita harian ,utusan atau tv1,2,3.
pazzine said…
Parti mana yg menyimpang dari alQuran dan Sunnah? = PAS

parti mana yg bnyk rasuah = PAS

Parti mana buat mungkar = PKR

menghalang usaha2 menegakkan agama Islam mengikut AlQuran dan Sunnah? = DAP