UTUSAN TERUS ULANGI ISU KERAJAAN PERPADUAN

Media pengampu dan pembodek BN nombor satu terus menerus mengulang dan melaporkan isu kerajaan perpaduan kononnya Presiden PAS beriya-iya benar mahukan kerajaan perpaduan.

Hari ini sekali lagi laporan itu di buat dan ianya diselitkan bersama kenyataan pimpinan PAS bahawa isu kerajaan perpaduan tidak berbangkit lagi.
Dalam laporannya Utusan menyatakan Tuan Guru Haji Abdul Hadi pada hari pertama muktamar parti itu di Shah Alam pada 5 Jun lalu mempertahankan ideanya untuk melaksanakan konsep kerajaan perpaduan kerana yakin ia mampu menyelesaikan banyak masalah yang berlaku di negara ini.
Saya menggesa Utusan menghentikan fitnah dan kerja jahat ini sebelum akhbar tersebut dilaknat dengan lebih teruk lagi oleh pimpinan dan ahli PAS.

Comments

Anonymous said…
belum berkuasa tolak perpaduan. bila dah berkuasa tolak hudud sebab politik jaga hati. ya allah berilah pertunjuk kepada ulamaku.--ahli pas yang asli.
Anonymous said…
ulamaku jangan jadi pemimpin flip-flop macam pak lah
Anonymous said…
utusan dah tak laku, sebab tu buat cerita tak benar,,
Anonymous said…
ALHAMDULILLAH KERAJAAN PERPADUAN X JADI KENYATAAN...AKU SOKONG SGT MELAYU PAS NGAN MELAYU UMNO BERSATU..BUAT APE BERSATU..BUAT NGABIH BOREH JE...BERSATU NGAN DAP LAGI BAIK LA...
SYABAS PRESIDEN HADI...TERUSKAN PERJUANAGAN BERSAMA PAKATAN RAKYAT...MARI KITA SAMA2 HANCURKAN MELAYU UMNO..HANCURKAN MELAYU UMNO...KITA KUBURKAN MEREKA..KALO BOLEH KITA HANCURKAN KETURUNAN UMNO WALAUPUN DARI KETURUNAN ADIK BERADIK KITA...
Anonymous said…
Perpaduan yang digembar-gembur ini hanya mainan politik. Realitynya Melayu dan Islam sentiasa berpadu dibumi ini. Cerita perpaduan tak akan timbul jika semua negeri dikuasai BN dan Majoriti Parlemen pun BN. Sebab perpaduan BN kukuh. Kini perpaduan BN rapuh maka kenalah cari alternatif.
zakaria @ black said…
sampai ke mana la laknat pemimpin dan ahli pas tu? makbul ke laknat korang? kalau pengamal dan penyampai penipuan serta kejahatan, laknat tu baik ko bagi kat famili korang je.