SMS YANG TIDAK DIUNDANG MESTI DIHENTIKAN

Saya mula mendapat sms yang tidak diundang menjelang muktamar PAS Pusat yang akan bermula Jumaat ini.
Sememangnya saya akan mengundi untuk memilih siapa pemimpin PAS yang akan menerima amanah besar memikul tanggungjawab maha hebat ini.
Namun saya tidak senang sms yang tidak diundang ini. Bagi saya tidak perlulah kalian menghantar sms kepada saya untuk mencadangkan siapa yang berhak diundi oleh saya.
Saya Insya Allah mempunyai pandangan dan pendirian sendiri. Bagi saya sesiapa yang menonjolkan diri dengan melampau-lampau sehingga mengangkat bakul merupakan seorang yang .....................tak tau nak tulis apa .....biarlah ia rahsia (kata Siti Nurhaliza).
Semua pemimpin yang dicalonkan adalah hebat dan mampu menjadi pemandu kepada ahli PAS dalam memacu perjuangan. Apa yang penting kita memilih pemimpin terbaik di kalangan yang semuanya baik.
Perlu diingatkan keupayaan PAS sampai ke peringkat ini iaitu mentadbir di 2 buah negeri dan menjadi rakan kongsi mentadbir 2 buah negeri lain (dulu 3 sebelum diragut oleh peragut di Perak) amat membanggakan.
Kejayaan ini mesti dipertahankan. Kepercayaan orang Tionghua dan India kepada PAS mesti dipertingkatkan. Jangan kita undur kebelakang.
Saya secara peribadi memang tidak dapat menerima kerjasama dengan Umno, MCA, MIC dan Gerakan kerana kezaliman mereka ini tidak dapat saya lupakan. Oleh itu kita mesti memperkuatkan kerjasama dalam PR dan bersedia untuk menggantikan BN menjadi kerajaan yang memerintah di Pusat dan negeri.

Comments