BN CUKUP TAKUT KEPADA 6 WARNA

BN cukup takut kepada 6 warna iaitu Kuning, Hitam, Putih, Merah, Hijau dan Biru Muda. Tak percaya ini buktinya !!!!!!!!!!!
Polis memberi amaran kepada rakyat Malaysia supaya tidak memakai baju KUNING semasa demonstrasi BERSIH. Siapa pakai baju kuning akan disoal dan kemungkinan di tangkap
Polis memberi amaran kepada rakyat supaya tidak memakai baju PUTIH semasa demonstrasi PPSMI. Kalau pakai juga akan disoal dan kemungkinan masuk dalam.
Polis memberi amaran kepada rakyat supaya tidak memakai baju HITAM semasa hari Persidangan DUN Perak 7 Mei lalu. Kalau pakai juga akan ditangkap.
Polis memberi amaran jangan pakai baju MERAH semasa demonstrasi PROTES kenaikan harga minyak. Jika pakai juga kemungkinan ditangkap.
BN mengarahkan Petronas memukar logonya yang berwarna putih di kelilingi warna HIJAU. BN mengarahkan samping warna Sekolah Agama ditukar kepada warna lain. BN memberi amaran kepada rakyat supaya tidak mengundi parti warna HIJAU.
BN mengarahkan rakyat supaya tidak mengundi parti warna BIRU MUDA dan meminta rakyat menjauhi parti tersebut.
BAGAIMANA UNTUK RAKYAT HIDUP DI BUMI MALAYSIA TERCINTA INI TANPA 6 WARNA TERSEBUT.

Comments

Yong said…
Lepas ni jika buat protes guna warna amber (orange). Kot diharamkan guna pulak warna perang (brown), lepas tu warna jingga, warna ungu, pink, peach, putih dan lain2. Tengok deme haramkan tak